News Sci/Tech Nightingale: Ujian Tekanan Pelayan dan Keindahan Visual
0

Published :

Nightingale: Ujian Tekanan Pelayan dan Keindahan Visual

Oleh Hope Bellingham, 30 November 2023

Permainan survival yang cantik, Nightingale, hasil karya bekas pembangun Mass Effect, akan mengalami ujian tekanan pelayan terbuka pada awal tahun depan. Pada 29 November, pembangun Inflexion Games mengumumkan bahawa mereka mencari peserta untuk menguji permainan yang akan datang ini. Ujian tekanan yang akan datang dijadualkan berlangsung pada "awal 2024" - jadi kami menganggap ia akan berlaku antara 1 Januari dan tarikh pelancaran permainan pada 22 Februari - dan ia akan terbuka kepada semua yang mendaftar melalui halaman Steam Nightingale.

Ujian Tekanan Pelayan: Maklumat dan Harapan

Bagi mereka yang telah mengambil bahagian dalam ujian permainan Nightingale sebelum ini, Inflexion Games menyatakan "ujian tekanan ini adalah sepenuhnya berasingan daripada ujian permainan sebelum ini" - ini bermakna anda masih perlu mendaftar minat anda walaupun anda telah menerima kod atau apa-apa sebelum ini. Berita baiknya ialah anda tidak perlu membeli salinan permainan untuk mengambil bahagian dalam ujian tekanan ini - ia adalah percuma sepenuhnya untuk semua orang. Namun, mendaftar tidak menjamin tempat dalam ujian tekanan.

Lebih lanjut dalam blog post, pembangun menyatakan bahawa mereka akan memberikan maklumat lebih terperinci mengenai beta terbuka - termasuk maklumat akhir mengenai tarikh dan masa serta jumlah peserta maksimum - pada masa akan datang. Satu-satunya nasihat sekarang adalah untuk sentiasa memeriksa e-mel, media sosial, dan Discord untuk maklumat lebih lanjut.

Objektif Ujian Tekanan

Menurut blog post, "Tidak ada hasil buruk dalam ujian ini." Inflexion Games hanya ingin mendapatkan maklumat tentang bagaimana pelayan Nightingale berfungsi sebelum pelancaran akses awal permainan. Dari segi permainan, pemain akan dapat menjelajahi beberapa jam pertama Nightingale tanpa gangguan. Walaupun Nightingale bukanlah penerusan langsung dari dunia Mass Effect dan Dragon Age, visualnya yang mengagumkan sudah cukup untuk mengimbangi itu.

Para pemain permainan survival yang akan datang tidak dapat mempercayai betapa cantiknya persekitaran dalam Nightingale. Anda boleh membaca pratinjau Nightingale kami untuk mendapatkan gambaran tentang permainan yang akan datang.

  • Reactions

    0
    0
    0
    0
    0
    0

    Your email address will not be published. Required fields are marked *